Sambata, 6 aprilie 2013, la ora 18.30,  la Sala Operei  Brasov este musicalul “ MY FAIR LADY ”de Friedrich Loewe.
Dirijor: Dorel Munteanu
Regia: Anda Tabacaru Hogea, Cristian Mihailescu

In distributie: Corina Klein (rol –Eliza ), Gabriela  Hazarian, Nora Vlad, Andromeda Nemes, Anca  Panescu, Nicolae Zaharia (rol- profesor Higgins), Simonfi Sandor  (Opera Nationala Romana –Cluj ), Cristian Fieraru, Liviu Iftene, Cristian Dicu, Florin Grama, Marcel Zanescu. Participa Corul, Orchestra si Baletul Operei  Brasov.
Pret bilete: 20 lei;10 lei. Biletele se vand la Opera Brasov, Str Bisericii Romane Nr 51. Tel 0268 419 380. Program:  marti –vineri  orele 10.00-17.00.

           Jumătate de secol a trecut de la premiera „My Fair Lady”, (pe Brodway- New York). Frederic Loewe a adaptat subiectul piesei „Pygmalion” a lui G. Bernard Shaw, reuşind să-l integreze cu succes prin muzica şi dansurile ritmate în atmosfera colorată a Angliei începutului de veac.
         „My Fair Lady” este cel mai cunoscut musical al secolului XX, combinaţie fericită între tradiţiile operetei vieneze şi muzica de dans, americană.
          Reluat dupa mai mult de 4 ani la cererea expresa a publicului brasovean cu adaptarea regiei de maestrul Cristian Mihailescu dupa cea  semnata de Anda Tabacaru, noutati aduse de scenograful Serban Iuca, coregrafia lui Mihai Mandrutiu si  Dorin Coseriu,  miscarea scenica a  Iuliei Coseriu, in Iunie 2011, se nastea un spectacol nou pentru iubitorii acestui  musical .
Profesorul Higgins din “My Fair Lady”  accepta celibatul pentru a se consacra pe deplin, preocuparilor sale creatoare. Considera ca deprinderea vorbirii corecte este o arta care poate transforma in bine, o fiinta omeneasca. In relatia dintre Eliza-Higgins nu se gasesc efuziuni sentimentale. Atasamentul lui Higgins fata de Eliza este unul mai puternic decat iubirea adesea trecatoare. Cand distrat, cand dezlantuit, metodic uneori despotic si brutal, schimbator si chinuit, Higgins nu este decat omul in plin proces creator.
Eliza trece de la revolta la supunere, de la exasperare la ascultare dar, ca si lutul sculptorului Pygmalion, materia este uneori rebela in mainile artistului, silindu-l la incordare si efort.