Sari la conținut

Un braşovean a dat 2.800 de lei pe un telefon stricat

Dorindu-şi un telefon mobil de ultimă generaţie, un bărbat din Braşov a dat 2.800 de lei pe un aparat cu care - avea să constate acasă - nu putea să dea ori să preia apeluri, din cauza unei defecţiuni avute, probabil, din fabricaţie. Necăjit, omul s-a întors după câteva zeci de ore la unitatea comercială de unde l-a achiziţionat, aflată în incinta unui supermarket din Bartolomeu, dar nu a mai putut să-l schimbe, având doar posibilitatea să-l dea la reparat. Cu aproape 3.000 de lei scoşi din portofel şi fără telefon în buzunar, braşoveanul a fost forţat să accepte, în cele din urmă, ideea că a cumpărat cu un preţ usturător un aparat stricat. Mai mult, a fost nevoit să se obişnuiască şi cu gândul că va avea de aşteptat până îi va fi reparat obiectul, deşi banii i-a dat pe loc. De vină este contractul, în care se stipulează termenul de garanţie, condiţiile în care aceasta se oferă şi alte detalii, printre care nu se numără şi schimbarea aparatului electronic, într-un anumit interval de timp, în cazul în care se constată că acesta a fost fabricat cu defecţiuni. Inspectorii OPC le recomanda tuturor ca , indiferent de pretul achitat, sa verifice foarte atent lucrurile acizitionate.

Comentarii

Ultimă oră