Sari la conținut

Training în Japonia pentru managerii din Braşov

Managerii din Braşov pot să înveţe cum să-şi vândă  produsele în Japonia, la un training care va avea loc chiar în ţara  respectivă. Camera de Comerţ şi Industrie (CCI) Braşov a început  înscrierile la programul de pregătire finanţat de Uniunea Europeană.  Managerii vor putea afla care este profilul clientului nipon,  comportamentul lui de consumator şi care sunt caracteristicile pieţei  japoneze.
În cele cinci zile de training vor fi vizitate patru companii din  domeniul producţiei, vânzărilor en-gros şi al magazinelor de retail.  Costurile legate de înscriere, şcolarizare, călătoriile pentru vizită şi  traducerile la faţa locului vor fi suportate pentru reprezentanţii  IMM-urilor până în limita de 2.000 de euro, la care se pot adăuga burse  de încă 600 de euro.  Deplasarea în Japonia va avea loc între 25  februarie şi 2 martie anul viitor. Chiar dacă nu există un număr limitat  de locuri, doritorii vor fi acceptaţi dacă au  pregătire şi experienţă  de 5-10 ani în domeniul marketingului sau al producţiei industriale, iar  firma trebuie să aibă un profil din care sa rezulte interesul pentru  piaţa japoneză.
„Cultura asiatică şi cea japoneză este total diferită de cea europeană.  Companii foarte mari, de exemplu Carrefour, au avut surpriza că au  întâmpinat foarte mari dificultăţi la pătrunderea pe piaţa japoneză.  Deci, toate diferenţele cred eu că au la bază o cultură diferită, dar  care nu ridică bariere de netrecut”, a declarat Adrian Rogoz, director  de Relaţii în cadrul CCI Braşov.

( R.I )

Comentarii

Ultimă oră