Google şi-a modificat logoul pentru a-l omagia pe Gioachino Rossini, la împlinirea a 220 de ani de la naşterea celebrului compozitor italian, născut într-un an bisect, 1792, anunţă Mediafax. Google a ales un logo plin de simboluri, care sărbătoreşte nu doar ziua de 29 februarie, ci şi împlinirea a 220 de ani de la naşterea compozitorului Gioachino Rossini. Întrucât anul bisect şi ziua de 29 februarie sunt asociate în tradiţiile internaţionale cu broaştele - cunoscute pentru săriturile pe care le fac pentru a se deplasa -, noul logo al Google este realizat sub forma unui desen animat, care cuprinde patru broaşte.
Noul logo al Google este inspirat şi de cea mai faimoasă operă comică a lui Gioachino Rossini - "Bărbierul din Sevilla" (compusă în 1816) -, unul dintre cele mai jucate spectacole de gen din lume. În logoul Google, una dintre broaşte cântă la pian, iar alta interpretează rolul sopranei - Rosina (care este prezentată efectuând un salt). Din noul logo nu lipseşte nici bărbierul-broască, care-l interpretează pe Figaro, iar broasca pe care o bărbiereşte este contele Almaviva.
Logoul are însă şi o altă simbolistică - la care face trimitere broasca soprană, care transmite inimioare către pianistul-broască. Tradiţia britanică spune că, dacă o femeie îl cere în căsătorie pe bărbatul iubit în ziua de 29 februarie, acesta nu îi poate refuza oferta. Dacă totuşi refuză mariajul, bărbatul va fi pedepsit. (A.M.)