Circa 300 de kilometri din Autostrada Transilvania au rămas fără constructor în urma încheierii contractului cu Bechtel. Pentru realizarea lor, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) are în vedere mai multe variante: de la finanţarea de la bugetul de stat la contractarea unui împrumut de la Banca Europeană de Investiţii (BEI) şi până la concesionarea unor tronsoane. Pentru secţiunea Braşov- Făgăraş, în lungime de 48,4 kilometri, s-a gândit deja o soluţie: lipirea de autostrada Comarnic- Braşov şi începerea procedurilor de concesiune la începutul anului viitor, potrivit Danielei Drăghia, directorul general al CNADNR. „Analizăm ca pe această concesiune să introducem şi secţiunea Braşov-Făgăraş, care este importantă atât pentru continuarea Autostrăzii Transilvania, spre Târgu Mureş şi Cluj, cât şi ca o variantă de circulaţie la Coridorul IV Nădlac-Constanţa”, a declarat Drăghia pentru www.evz.ro