Între 28 şi 30 septembrie 2011, la Braşov Business Park, are loc cea de-a patra ediţie din suita de evenimente Business Days, dedicată comunităţii de afaceri locale şi nu numai. Sunt aşteptaţi peste 500 de antreprenori, manageri, specialişti şi consultanţi din diverse domenii, scopul evenimentului fiind acela de a oferi o platformă de oportunităţi de networking, acces la know-how de calitate, analize şi trenduri de piaţă, training-uri şi workshop-uri cu aplicabilitate practică imediată.
Dintre cei care vor lua cuvântul amintim, pe: Marius Ghenea, Bogdan Comănescu, Andy Szekely, George Butunoiu, Andrei Roşca, Ivan Patzaichin, Crina Coco-Popescu,Simona Bonghez, Mihai Stănescu, Mihaela Perianu şi mulţi alţii.
Braşov Business Days va cuprinde în program: 4 conferinţe (fiecare cu câte 7-8 speakeri şi un moderator), 12 workshop-uri (susţinute de 1-4 facilitatori), 2 sesiuni de Business Networking, 2 mese rotunde pentru VIP-uri, degustări de produse tradiţionale şi vinuri celebre, prezentări de modă, un târg şi o expoziţie focusate pe turism de afaceri, leisure şi spa (30-35 de companii expozante), un concurs de artă culinară cu cele mai renumite bucătării din regiune organizat sub girul Asociaţiei Naţionale a Bucătarilor şi a Cofetarilor, două sesiuni open class şi semnări de carte (Marius Ghenea - "Antreprenoriat"; Bogdan Comănescu şi Ovidiu Atanasiu - "Maxim - Psihologia forţei de vânzări"). În cea de-a treia zi a evenimentului, va avea de asemenea loc o seară de gală, în cadrul căreia vor avea loc:
· concert simfonic susţinut de Liceul de Muzică din Braşov;
· prezentarea circuitului "Seven Volcanos Summit", susţinută de Crina Coco-Popescu;
· demonstraţie de tango argentinian şi demonstratie de salsa;
· tombolă cu premii, bal şi serată dansantă cu scop caritabil.
Donaţiile şi sumele strânse pentru biletele de acces la bal şi pentru biletele de tombolă vor fi donate către Crina Coco-Popescu pentru a termina turneul celor mai înalte vârfuri de pe cele 5 continente şi către un grup de copii cu handicap, pentru a-i sprijini în efectuarea unor cursuri de calificare, în vederea găsirii unor locuri de muncă prin unitatea protejată "Cumpără Responsabil".
Taxă de participare. Costurile de participare pornind de la 40 Euro (acces la un singur workshop) şi până 110 Euro (tichet VIP Premium - acces complet la conferinţe şi workshop-uri şi la toate manifestările satelit), fiind acordate reduceri de până la 15% pentru înregistrările timpurii.