Profitul companiei suedeze Hennes& Mauritz AB (H&M), unul dintre cei mai mari retaileri de îmbrăcăminte din lume, a scăzut în perioada iunie-august 2011 cu aproape 15%, din cauza costurilor de aprovizionare mai mari, a deschiderii de noi magazine precum şi a campaniilor promoţionale, transmite AP, citată de Agerpres.
În România, H&M are deschise şapte magazine: cinci în Bucureşti şi câte unul în Braşov, Cluj şi Timişoara, ultimele două fiind deschise chiar în această lună in Bucureşti şi Constanţa.
Compania a raportat un profit net de 3,6 miliarde de coroane suedeze (533 milioane de dolari) în perioada iunie-august 2011, faţă de un profit de 4,2 miliarde de coroane în perioada similară din 2010, pe fondul deprecierii dolarului. Vânzările au crescut uşor, la 31,51 miliarde de coroane suedeze, de la 31,48 miliarde de coroane în perioada similară din 2010.