Sari la conținut

TomTouch, divizia interactivă a companiei braşovene CS Vision, a semnat contracte pentru livrarea a cinci mese multitouch în România, de la lansarea acestora, în septembrie 2010, două astfel de echipamente urmând să ajungă la un post de televiziune. Celelalte au fost solicitate de agenţii de publicitate pentru clienţi care provin din domeniile farmaceutic, fmcg şi auto.

Cum funcţionează. Noul gadget poate interacţiona cu obiectele aşezate pe suprafaţa sa. Astfel, dacă utilizatorii doresc să vizioneze un videoclip aflat în memoria unui telefon, este suficient să aşeze telefonul pe masă, aceasta citind toate informaţiile deja stocate. "Dacă obiectele au ataşate coduri 2D, de exemplu, Masa Multitouch poate recunoaşte, prin citirea acelor coduri, orice obiect şi poate să îl interpreteze în funcţie de aplicaţia pe care o rulează", explică Răzvan Bagiu, mecanismul de funcţionare al gadgetului.

Cât costă. Preţul unei mese multitouch este  9.500 de euro. Firma estimează că în acest an va livra 15 astfel de echipamente, compania primind şi solicitări pentru terminale interactive pentru publicitatea outdoor.  În ultimii doi ani, TomTouch a implementat soluţii de publicitate interactivă în staţiile de autobuz, iar anul acesta a contractat şi totemuri stradale, ce permit interacţiunea cu utilizatorii.

Comentarii

Ultimă oră