Perideo Internaţional, firma care deţine franciza Oxette în România, vrea să deschidă în următorii 2-3 ani opt magazine de bijuterii în oraşele mari din ţară, a declarat directorul general al companiei, Alexandra Popescu. Brandul Oxette a fost adus în România, în anul 2004, iar până în prezent au fost deschise şase magazine, dintre care patru în Bucureşti şi câte o unitate în Cluj-Napoca şi Constanţa. „Ne orientăm către Timişoara sau Braşov. Căutăm subfrancizori. Sunt interesaţi în special de centrele comerciale, chiar dacă traficul din malluri a scăzut. E totuşi bine că au rămas dintre cei care vin să cumpere, nu doar să se plimbe”, a declarat Alexandra Popescu. Ea a adăugat că 40% din venituri sunt generate de vânzările de ceasuri, iar restul de bijuterii. Alexandra Popescu a mai spus că media bonului de casă din magazinele Oxette variază între 70-90 euro în provincie şi circa 100 euro în magazinele din Bucureşti. Potrivit acesteia, principalii competitori ai brandului Oxette pe piaţa locală, dar şi la nivel internaţional, sunt brandurile Swarovski şi Folli Follie.