Sari la conținut

Suedezii de la retailul Ikea iau în calcul să deschidă anul viitor al doilea magazin în România, primul fiind deschis în 2007 în Capitală. Printre judeţele luate în calcul se numără şi Braşovul. Acesta concurează cu Timişoara, Cluj-Napoca, Iaşi, Constanţa şi Bucureşti. Suedezii susţin că o investiţie într-un magazin nou are în vedere 20 de criterii, primele cinci fiind densitatea populaţiei, nivelul mediu al veniturilor, influenţele culturale, distribuţia de vârstă şi nivelul educaţiei. Valoarea unei astfel de investiţii este estimată între 15 milioane de euro şi 25 de milioane de euro, o sumă mai mare fiind considerată „o aberaţie”. Firma a anunţat că gamele de produse cu cele mai mari vânzări din acest an sunt articolele pentru dormitoare, bucătării şi living. Ikea România are un portofoliu de 9.500 de articole, iar 8% dintre acestea sunt furnizate de 40 de firme româneşti.

Comentarii

Ultimă oră