Pont util pentru cele 2 milioane de români care folosesc avionul. Îmbarcarea se poate face de acum înainte cu ajutorul telefonului mobil, iar dacă nu aveți bagaje scăpați de cozile enervante, scrie stirileprotv.ro. Facilitatea este oferită de trei dintre companiile mari care folosesc aeroportul Otopeni, însă va fi adoptată curând de absolut toți operatorii. Biletul cumpărat on-line ne permite deja să facem check-în-ul pe site-ul companiei aeriene. Ca să încurajeze clienții, operatorii oferă facilități gratuite ca bagajul suplimentar sau alegerea locului în avion. Aici apare noutatea. După check-în, nu mai trebuie să tipărim cartea de îmbarcare. Aceasta poate fi trimisă prin e-mail sau cu o aplicație mobilă. Ne mai oprim la check-în doar ca să lăsăm bagajul de cală. Serviciul funcționează prin orice telefon care poate primi email sau pe care se pot instala aplicații. Dacă nu aveți un astfel de aparat, vă veți putea tipări tichetul de la un automat. În timp ce noi câștigăm timp, companiile aeriene câștigă bani, pe care ar trebui să îi vedem în bilete mai ieftine.