Sari la conținut

A început febra pregătirilor pentru prima zi de şcoală. Aproximativ 30 de milioane de euro vor fi încasaţi până atunci pe ghiozdane, caiete, stilouri şi alte accesorii. Este o estimare făcută de cei cu afaceri în domeniu. Bătălia cea mare se dă, pe de o parte între librăriile clasice şi cele online, iar apoi, între părinţii cu buget controlat şi şcolarii dornici să între în clasă cu rechizite la modă. Piaţa este în creştere cu 20%. Vorbim de valoare şi nu de volumul de vânzări. Adică alegem produse mai scumpe. Părintele acceptă un compromis financiar în ideea că-l va motiva pe elev. Şi că-l va scuti de unele frustrări la şcoală. În România au "prins" toate rechizitele cu imagini din filme şi desene animate, care puse chiar şi pe o gumă de şters, vând foarte bine. Preţul pentru produsele clasice, "anonime" şi de calitate medie, adică un bloc de desen, un vocabular sau un "pic" de corectat poate fi şi de 50 de ori mai scăzut. Bugetul pentru grădiniţă ajunge la 60 de lei, pentru clasa I nu depăşeşte 150 de lei, iar pentru liceu nu trece de 100 de lei, scrie stirileprotv.ro. Coşul în varianta "economică" nu depăşeşte 30 de lei.

Comentarii

Ultimă oră