Probleme rezidenţiale în complexurile de apartamente abia contruite. De asta se plânge proaspătul proprietar al unei locuinţe cumpărate în 2011. Omul spune că prima iarnă în noua casă i-a adus numai bătăi de cap. Pe geamurile dormitorului se formează un condens fantastic, apa curge pe ferestre fără ca aici să existe vreo sursă de apă, spune şi arată braşoveanul într-un filmuleţ trimis la redacţie. În replică, reprezentanţii complexului rezidenţial spun că apartamentul este prost întreţinut.
Supărat, braşoveanul a vrut să arate cu ce probleme se confruntă. Bărbatul nu a fost liniştit de răspunsul pe care l-a primit din partea reprezentanţilor ansamblului rezidenţial: Blocul este nou şi după doi ani condensul va dispărea, i-au spus aceştia. Doar că braşoveanul se teme că după această perioadă îi va expira şi garanţia. Ba mai mult, omul spune că deşi a achitat contravaloarea apartamentului în avans cu un an, nu a primit nici măcar certificatul de garanţie, de conformitate, certificatul termic sau instrucţiunile de exploatare şi întreţinere.
Braşoveanul a mai spus în scrisoarea trimisă la redacţie că aceeaşi problemă o mai au şi alţi vecini. Însă, într-o postare făcută pe internet, drept răspuns la plângerea bărbatului, consilierul juridic al complexului rezidenţial a precizat că problema ţine strict de întreţinerea apartamentului, fapt care poate fi verificat în alte locuinţe care nu au necazuri de acest gen întrucât sunt corect aerisite şi încălzite. Nemulţumit de situaţie şi de răspunsurile primite, bărbatul a făcut plângere şi la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorului. Vezi aici video S.F.