Autostrada Transilvania e cea mai scumpă. 500 de milioane de euro au fost alocaţi pentru realizarea a doar 50 de kilometri. Jurnalul Naţional scrie în ediţia de azi că în şapte ani de contracte semnate cu sârg, din 400 de kilometri au fost inauguraţi în jur de 50. Angajată până peste cap în şantierele autostrăzii Braşov a Borş, compania naţională de drumuri a continuat să ignore banii europeni şi să apeleze cu încredere la banii din buget. Astfel că, în 2008, compania, se angajă să mai facă o autostradă de data această Bucureşti-Ploieşti din aceeaşi puşculiţă. Pe banii de la stat, compania construieşte de altfel cea mai scumpă autostradă din istoria proiectelor de infrastructură, autostrada Transilvania. Potrivit documentului semnat în august anul trecut, Ministerul Transporturilor are şi în acest an drept priorităţi cele câteva tronsoane ale autostrăzilor făcute cu banii românilor. Pentru autostrada construită de Bechtel, CNADNR speră la progrese pentru tronsonul Suplacu de Barcău- Borş. Pentru cea de-a doua autostradă, Bucureşti a Ploieşti, se întrevăd progrese mari din birourile companiei, atât pentru porţiunea Bucureşti a Moara Vlasiei, cât şi pentru Moara Vlasiei a Ploieşti.