Profitul net al Autoliv, lider modial în producţia de sisteme de siguranţă auto, prezent şi în Braşov, a crescut cu 42% în primul trimestru, la 182 milioane dolari, iar vânzările nete consolidate au avansat cu 23%, la 2,1 miliarde de dolari, potrivit datelor grupului suedez. Subsidiara din România a Autoliv a fost înfiinţată în 1997 şi operează trei centre de producţie pentru centuri de siguranţă, chinga destinată centurilor, airbag-uri şi generatoare cu gaz pentru airbag-uri, la Braşov, Timişoara şi Lugoj.
Au crescut vânzările în Europa. În intervalul similar din 2010, Autoliv a obţinut un profit net de 128,2 milioane de dolari şi vânzări de 1,72 miliarde de dolari. Marjele operaţionale au crescut în primele trei luni de la 11,4% la 12,1%. Vânzările companiilor din Europa ale grupului suedez s-au majorat cu 12% in primele trei luni, la 826 milioane de dolari.
Estimări incerte. Pentru trimestrul al doilea, Autoliv anticipează un avans al vânzărilor nete de circa 9%. Autoliv se aşteaptă pentru acest an la o creştere a vânzărilor nete de aproximativ 15%. Estimările sunt totuşi incerte, având în vedere întreruperile de activitate ale companiilor producatoare de automobile, din cauza deficitului de componente apărut în urma cutremurului din Japonia.