Potrivit  ziare.com, suedezul Felix Kjellberg, fenomenul de 24 de ani de pe YouTube cunoscut ca PewDiePie, castiga aproximativ 4 milioane de dolari pe an din vanzarile de publicitate. Anul trecut, canalul lui Kjellberg a devenit cel mai vizionat de pe serviciul video online administrat de Google, depasind alte senzatii de pe Internet, ca One Direction sau Miley Cyrus, scrie Business Insider.
Din iulie 2013, numarul abonatilor sai s-a triplat, ajungand la peste 27,8 milioane de persoane. Kjellberg posteaza in general videoclipuri cu el jucandu-se anumite jocuri video si facand comentarii despre acestea. PewDiePie este partener cu Maker Studios, furnizor de continut pentru YouTube, care a fost cumparat in martie de Walt Disney, in urma unei tranzactii estimate la 1 miliard de dolari.
Tanarul sustine ca videoclipurile sale ii incurajeaza pe dezvoltatori sa creeze jocuri pe care oamenii ar dori sa le urmareasca.
Kjellberg a abandonat facultatea si o vreme si-a castigat existenta vanzand sendvisuri. Suedezul a lansat canalul de videoclipuri cu jocuri video in august 2009.