Sari la conținut

În aceste zile cu  ger năprasnic, Radio Brasov a fost alături de şoferi. Animatorii au împărţiţi în intersecţiile din oraş 200 de litri de lichid de parbriz, sute de raclete   şi  bonuri de service. Iată cum a sunat sloganul campaniei difuzate pe 87, 8 FM.: „Eşti la intersecţie. Dezaburirea este la maximum. Nu vezi nimic în faţă, nimic în spate. Şi parcă ţi-e dor de cerşetorii care te enervau, dar care, totuşi, îţi curăţau parbrizul. Radio Braşov îţi sare pe parbriz! Urmăreşte-ne prin praş şi dacă ne vezi banerul, îţi dăm o racletă, dacă asculţi în maşină Radio Braşov, primeşti un bidon cu soluţie de curăţat geamul, iar dacă dovedeşti că eşti fan ai un bon de service”.  Majoritatea  conducătorilor auto au fost bucuroşi de darurile primite, dar câţiva şoferi s-au baricadat în maşini, crezând că oamenii de la Radio Braşov sunt vânzători ambulanţi.

Comentarii

Ultimă oră