Compania brașoveană SM Shop a deschis primul magazin din România sub brandul francezilor de la Sergent Major. Firma brașoveană a obținut franciza exclusivă pe România pentru brandul francez de haine pentru copii Sergent Major, investiția inițială în primul său magazin fiind de 150.000 de euro. Compania intenționează ca în următorii trei ani să pătrundă și pe piața Bucureștiului, dar și în alte orașe mari din țară, scrie bizbrasov.ro.
     Sergent Major propune colecții adaptate specificului vârstei, pentru fetițe și băieți, pe segmentele de vârstă „bebeluși”, „2 – 6 ani” și „7 – 14 ani”. „Produsele de bază sunt destinate copiilor între 2 şi 6 ani. Produsele pentru copii cu vârste cuprinse între 7 şi 14 ani sunt destinate copiilor cu vârste mai mici, dar de statură mai mare”, spun reprezentanții firmei brașovene. „Există aproximativ 9 «mini colecţii» per sezon. Fiecare colecţie constă într-un set de produse compatibile, adaptate în funcţie de sezon sau evenimente, menite să îndemne clientul să cumpere multiple articole, ci nu doar unul. Aceste mini colecţii sunt numite «poveşti». Unul din motivele pentru care magazinele noastre sunt atrăgătoare este faptul că există o mini-colecţie nouă în fiecare săptămână”, arată francezii de la Sergent Major. Brandul Sergent Major este prezent în circa 25 de țări, numai în țara de origine având peste 300 de magazine.