Primăria Brașov a lansat un anunț de selecție prin care ar urma să desemneze un reprezentant al societății civile în cadrul Comisiei de Amenajare a teritoriului și Urbanism, respectiv comisia care se ocupă de eliberarea avizelor urbanistice și care stabilește regulile de construcție la nivelul municipiului. Această comisie este formată din 12 membri: 5 ai Ordinului Arhitecților filiala Brașov-Covasna, alți 2 care sunt atât memebri ai acestui ordin, cât și ai Registrului Urbaniștilor din România, Arhitectul-șef al Municipiului Brașov, dar și șefii Serviciului Autorizări în Construcții, ai Serviciului Amenajarea Teritoriului și Gestiune Date Urbane și cel al Serviciului Administrarea Patrimoniului și Urbanism Comercial, precum și un reprezentant al societății civile.
Acesta din urmă va putea fi înlocuit la un interval de minimum 3 luni, în funcție de solicitările înregitrate, iar cei interesați să facă parte din comisie își pot depune dosarele de intenție până în data de 1 februarie la ora 14.00, fie pe e-mail pe adresa contact@brasovcity.ro, fie la sediul Primăriei.
Rezultatul selecției de dosare va fi afișat o zi mai târziu, iar rezultatele finale pe data de 5 februarie. Pentru a participa la acest concurs de selecție sunt necesare studii medii liceale absolvite cu diplomă de Bacalaureat și vor trebui depuse o serie de documente, printre care un CV, dar și o scrisoare de intenție prin care să se evidențieze motivația persoanei interesate de a se implica în deciziile acestei comisii.
Fii primul care posteaza un comentariu la articolul Primăria Brașov caută un reprezentant al societății civile pe care să-l numească în Comisia de Urbanism, cea care stabilește regulile de construcție la nivelul municipiului. Ce condiții trebuie îndeplinite.
Nume
Comentariu