Sari la conținut

Podurile de pe DN 1A, un real pericol. Începerea reparațiilor întârzie

podurile-de-pe-dn-1a-un-real-pericol-inceperea-reparatiilor-intarzie

Drumurile naţionale din România, în special cele cu trafic intens, aşa cum este cazul DN1 sau al DN1A, au nevoie de reparaţii în permanenţă, pentru a se putea circula în condiții de siguranță. DN1 A este un drum naţional recomandat drept rută ocolitoare în perioadele de trafic intens pe DN1, este, astfel, una dintre arterele rutiere extrem de importante pentru accesul spre şi dinspre Braşov.
Puţini dintre şoferi ştiu, însă, care este situaţia unora dintre podurile pe care le străbat pe acest traseu, unele dintre acestea nefiind reparate de peste 40 de ani. Privită de la nivelul Teleajenului, infrastructura acestor poduri pare să fi trecut printr-un război. Rugina şi degradarea picioarelor sunt doar două dintre aspectele care ies la iveală, oficial, din documentaţiile Companiei de Drumuri pentru atribuirea contractelor de refacere a acestor obiective. Deşi a fost lansată procedura de achiziţie în vederea încheierii contractelor de lucrări pentru mai multe poduri de pe drumul naţional DN1A, una dintre licitaţii nu s-a concretizat nici până în ziua de astăzi. Astfel, podul peste Teleajen de la km 156, din zona Cheia, va mai rămâne ceva vreme în starea de degradare în care se prezintă, scrie bizbrasov.ro.

Comentarii

Ultimă oră