Sari la conținut

După ce Bucureștiul și mai multe localități din județele Argeș, Prahova și Brașov au fost împânzite de magazinele fixe și mobile MIC.Ro, a venit rândul fratelui mai mare, MAC.RO să își facă apariția pe piața de retail autohtonă. Toate unităţi miniMAX cumpărate vara trecută de grupul Mercadia Holland BV, controlat de Dinu Patriciu, vor fi rebranduite sub numele MAC.RO începând cu vara aceasta.Rebranduirea priveşte o trecere spre alimentele româneşti. Majoritatea produselor comercializate de miniMAX vor fi autohtone, promite proprietarul.Ambiţia lui Patriciu este să aibă 150 de magazine sub acest brand, iar suma de investiţie estimată pentru fiecare magazin va fi de aproximativ 250.000 de euro. Omul de afaceri a adăugat faptul că unele magazine vor fi construite din temelii, fapt care va ridica investiţiile respective până la 750.000 euro per unitate alimentară, cu tot cu prețul terenului, cum este cazul unei unități din Brașov și a alteia din orașul Vulcan.Pe piața discounterelor, miniMAX deține deocamdată o cotă de piață mai mică decât ceilalți concurenți: Profi, Plus (care se vor transforma în Lidl în luna martie) și Penny Market.

Comentarii

Ultimă oră