Într-o perioadă în care magazinele online își deschid locații fizice, germanii de la Miele acționează invers – la câțiva ani de la deschiderea magazinelor fizice îșI deschid un showroom online pe eMag. Miele și eMAG Marketplace, lideri în domeniile în care activează, au lansat în România „Showroom-ul online de electrocasnice premium”, scrie bizbrasov.ro.
Retailerul online poate fi vizitat de la începutul acestui an și listează întreaga gamă de produse Miele disponibile în showroom-ul offline din București, precum și la partenerii din țară – de la consumabile și accesorii, precum saci pentru aspirator și detergenți de rufe, până la electrocasnice încorporabile, sisteme de călcat și espressoare freestanding. „Lansarea noului showroom online de electrocasnice premium face parte din strategia de dezvoltare Miele în România, care integrează vânzările în showroom-ul offline din București și în rețeaua de parteneri din țară, vânzările online, de pe shop.miele.ro, și, cel mai recent, prin eMAG Marketplace”, declară Loredana Butnaru, Director de Vânzări Miele România. Strategia de dezvoltare Miele, compania numărul unu în producţia de echipamente electrocasnice premium la nivel mondial, vizează mai ales prezența în magazine offline, iar parteneriatul cu eMAG Marketplace este un proiect singular în România. Prin lansarea showroom-ului online, Miele vine în întâmpinarea acelei categorii de clienți care își doresc să poată face cumpărăturile într-un mod rapid și simplu.