Stii ce este marketingul online? Dar marketingul offline? Cate posibilitati de a-ti promova o afacere cunosti? Atunci cand pornesti la drum intr-o lume necunoscuta este normal sa-ti pui fel si fel de intrebari. Trebuie chiar sa le pui inainte de a demara afacerea, sa te documentezi si sa te pui la punct cu tot ceea ce este necesar pentru ca toate lucrurile sa mearga bine. Iar mai presus de toate, nu trebuie sa uiti de publicitatea pe care trebuie sa i-o faci propriei tale firme. Niciodata sa nu neglijezi potentialul pe care reclama il are si avantajele pe care ti le poate aduce! Pana la urma, aceasta este sufletul comertului inca din cele mai vechi timpuri si, probabil, asa va ramane intotdeauna!
 
Pentru ca la inceput a existat doar marketingul offline
 
Ce este de fapt marketingul offline? Pe scurt, aici se incadreaza tot ceea ce inseamna publicitate si reclama, pana in momentul aparitiei internetului.
 
Vorbim despre reclama pe care si-o faceau firmele in ziare sau in reviste si pentru care dadeau bani grei. De asemenea, facem referire si la firmele luminoase sau literele volumetrice care atrageau atentia trecatorilor. Afisele, pliantele, fly-erele, reclamele tv sau cele radio, toate acestea reprezinta marketing offline.
 
Dar ce este marketingul? Acesta nu este altceva decat procesul de creere a cererii. Prin marketing oamenii vad si, apoi, isi doresc. Daca stii sa ambalezi bine produsul pe care il vinzi, daca reusesti sa-i faci reclama si daca, acesta este si calitativ, atunci produsul tau poate deveni un adevarat brand si clientii vor deveni fideli.
 
Marketingul online – pentru o afacere profitabila
 
Ce este marketingul online? Acesta mai este denumit si internet marketing sau web marketing, deoarece toata reclama pe care firma si-o face se petrece in mediul online, adica pe internet. Pana la urma, acest tip de marketing nu este diferit de cel offline, caci scopul amandurora este vanzarea.

Marketingul online presupune: SEM (search engine marketing) sau marketing pe motoarele de cautare, SEO (search engine optimization) care inseamna optimizare pentru motoarele de cautare, SMM (social media marketing) care se refera la tot ceea ce tine de bloguri, retele sociale precum facebook sau twitter si forumuri, content marketing, marketing afiliat, marketing prin email, reclama prin bannere sau publicitatea „din gura in gura”.
 
Acum, poti avea toate aceste avantaje utilizand un singur serviciu, si anume, Zoom Biz. Nu mai trebuie sa te risipesti in mai multe directii pentru a beneficia de reclama in mediul online, ci trebuie doar sa apelezi la Zoom Biz, care va lucra in locul tau. Prin scriere de articole, Zoom Biz are grija si de SEM, SEO, SMM, dar si de restul tipurilor de marketing online.
 
Atunci cand doresti sa ai succes si sa devii cunoscut, nu ignora marketing-ul on-line! Ia legatura cu Zoom Biz si fa din afacerea ta un real succes!
 
Ca si concluzii trebuie sa spunem ca marketingul este marketing, fie ca vorbim despre cel online sau cel offline. Acestea doua ar trebui sa colaboreze cat mai eficient, caci au acelasi scop: de a obtine profit! Chiar daca in acest moment, markentingul offline a intrat in umbra, el va reveni in atentia celor care doresc sa se promoveze si il vor utiliza la cote maxime, impreuna cu cel online!
 
Marketingul online are avantajul de a se adresa unui numar foarte mare de oameni in acelasi timp, pe cand cel offline prezinta mai multa credibilitate, datorita faptului ca el a fost primul descoperit. Insa, acestia doi fac casa buna cu tine si cu succesul! Pentru mai multe detalii despre dezvoltarea afacerei tale cu ajutorul marketingului online si Zoom-Biz - click aici.