Sari la conținut

Magazinul Intersport din Brașov, printre cele mai profitabile ale rețelei.

magazinul-intersport-din-brasov-printre-cele-mai-profitabile-ale-retelei

Retailerul de echipamente sportive Intersport, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de profil, care are în prezent 31 de magazine fizice, continuă extinderea şi se uită spre zone în care nu este încă prezent sau în care deţine doar un magazin, precum Târgu Jiu sau Târgu Mureş, a spus Valentin Cristescu, head of marketing al Intersport România.

„În prezent, avem 31 de magazine. Încercăm să deschidem mai multe, suntem în discuţii să mai deschidem magazine şi în Târgu Jiu, Târgu Mureş, în principiu mergem în oraşe mari în care nu suntem încă prezenţi sau în care avem doar un magazin. Primele criterii după care ne orientăm sunt puterea de cumpărare a oraşului, numărul de oameni care locuiesc acolo, rata şomajului, în principiu sunt criterii standard pentru industria de retail. Dacă există evenimente de tipul maraton, triatlon este şi mai bine“, a spus Valentin Cristescu.

De altfel, pe lângă extinderea la nivel naţional reprezentanţii Intersport vizează implementarea platformei online globală a companiei pe piaţa locală care aduce cu sine o gamă mai largă de produse care nu se vor găsi neapărat şi în toate magazinele deschise în România.

„Vrem să schimbăm platforma online din România cu cea la nivel global, cu un depozit regional şi cu estimări de vânzări mai bune generate şi de o gamă mai mare de produse, cu mai multe mărimi şi modele, care nu se vor găsi în toate magazinele fizice. Ne-am propus ca în următorii cinci ani magazinul online să genereze circa 5% din venituri, ceea ce ne-ar clasa pe locul trei în acest segment de piaţă.“ Reprezentantul Intersport România a spus că planurile de expansiune ale companiei se bazează şi pe creşterea susţinută din ultimii trei-cinci ani a pieţei de evenimente sportive. „Dacă ne uităm pe un calendar competiţional, nu cred că găsim un weekend fără o alergare de cel puţin 10 kilometri. Din ce în ce mai mulţi oameni participă la aceste evenimente şi automat se redirecţionează către magazine de echipamente sportive precum Intersport“.

Valentin Cristescu a adăugat că mişcarea prin alergare este cea mai la îndemână românilor deoarece investiţia iniţială este minimă, iar echipamentul de bază se încadrează între 150 şi 200 de lei.

„Alergarea este în topul preferinţelor românilor, urmată de fitness, care este legat de raţionamentul de viaţă sănătoasă, iar o altă categorie care creşte este cea în care încălţările sport sunt purtate în viaţa de zi cu zi. Oamenii merg cu ele la birou tocmai pentru că sunt comode şi automat o ţinută sport este mai comodă.“

Din cele 31 de magazine deschise în România, cele mai profitabile sunt cele din Bucureşti – magazinul Intersport din Băneasa Shopping City generează venituri şi de 1 milion de euro anual -, urmate de cele din Cluj, Braşov, Baia Mare, Oradea şi Timişoara.

„Cea mai bună perioadă de vânzare este august-septembrie, decembrie şi primăvara. Acest lucru se datorează faptului că echipamentele de iarnă sunt mai scumpe, dar sunt şi cele mai tehnice şi au ajuns la un nivel de tehnologie foarte ridicat. O geacă de iarnă cu airbag şi alte dotări poate costa şi 2.000-3.000 de lei.“

Comentarii

Ultimă oră