România este prima ţară în care gigantul german Deutsche Telekom, care deţine operatorii Cosmote şi Romtelecom prin intermediul grecilor de la OTE, va îngloba sub un singur brand atât operaţiunile de comunicaţii fixe, cât şi operaţiunile de comunicaţii mobile, potrivit reprezentanţilor agenţiei de media GMP Group, care a câştigat contractul pentru furnizarea serviciilor de creaţie pentru grupul format de cele două companii, scrie zf.ro. „Rebrandingul Romtelecom şi Cosmote, care în urma fuziunii vor forma cel mai mare grup de telecomunicaţii de pe piaţa din România, este un proces complex. România este prima piaţă în care rebrandingul presupune integrarea business-ului fix cu cel mobil“, a declarat pentru ZF Felix Tătaru, unul dintre fondatorii şi preşedintele GMP Group. Cosmote şi Romtelecom, care formează cel mai mare grup de operatori de comunicaţii din România, cu afaceri de aproape 1,1 miliarde de euro în 2013, vor trece în această toamnă la brandul „T“ al Deutsche Telekom, lansarea urmând să aibă loc în prima jumătate a lunii septembrie. Operaţiunea de rebranding nu va include însă şi celelalte firme din grup - Germanos Telecom România, Sunlight România Filiala Bucureşti, NextGen şi Telemobil, ale căror nume şi identitate comercială nu vor fi schimbate.
CITEȘTE MAI MULTE PE: zf.ro