CEC Bank ii va plati unei cliente daune morale de 3.000 de euro, dupa ce banca i-a blocat cardul, in urma cu trei ani, fara sa o informeze, ajungandu-se la situatia in care clienta a fost ridicata de politie dintr-un supermarket, in timp ce incerca sa achite cumparaturile. Decizia instantei este definitiva si irevocabila, relateaza Realitatea TV.
In 2011, procesatorul de plati cu cardul Visa a lansat un avertisment de securitate, in urma caruia CEC Bank a blocat aproape 15.000 de carduri. Clientii bancii nu au fost informati cu privire la aceasta decizie. Cardul unei cliente care incerca sa achite cumparaturile a figurat ca fiind furat, iar aceasta a fost dusa la sectia de politie cu escorta.
Femeia a dat banca in judecata. CEC Bank a atacat decizia instantei prin care a fost obligata sa plateasca clientei daune morale in valoare de 3.000 de euro. Apelul a fost respins la Curtea de Apel in urma cu o saptamana, iar banca trebuie sa plateasca despagubirile.