Sari la conținut

Ce conține oferta Telekom, noul brand Cosmote-Romtelecom

ce-contine-oferta-telekom-noul-brand-cosmoteromtelecom

Cosmote şi Romtelecom, companii care au venituri anuale de peste un miliard de euro, vor trece la brandul Telekom România lansând prima lor ofertă comercială integrată din istorie care va combina serviciile de telefonie fixă şi mobilă, de internet fix şi mobil şi servicii de divertisment TV disponibile şi pe smartphone, tabletă şi PC - printr-o nouă platformă IPTV. Accesul la toate aceste resurse este nelimitat - a declarat Nikolai Beckers, CEO-ul T, iar clienţii vor primi şi o singură factură pentru acest pachet - de asemenea o premieră pentru istoria operaţiunilor locale ale Cosmote şi Romtelecom.

“Prima ofertă integrata a Telekom România este un pachet all inclusive - un concept inovator - parte a unei noi filozofii. Toate serviciile sunt prezente pe o singură factură. Oferim de patru ori nelimitat cienţilor noştri, pentru internet mobil şi fix, pentru servicii de voce fixe şi mobile şi pentru divertisment TV”, a declarat Beckers în cadrul conferinţei, fără a prezenta şi detalii în legătură cu tarifele pentru acest pachet.

Unul dintre cele mai importante elemente ale noii oferte este noua platformă IPTV a grupului, care a fost implementată în ultimele patru luni de o echipă internaţională, şi care oferă acces clienţilor la posturi TV live, înregistrări ale unor emisiuni, la “sute de ore” de filme şi documentare, atât direct de pe televizor cât şi de computere, smartphone-uri şi tablete.

Clienţii vor putea accesa platforma TV de pe echipamentele lor mobile - telefoane şi tablete - fără a plăti trafcul de date în reţeaua mobilă - a spus Beckers. CEO-ul Telekom România a adăugat că grupul va lansa pe piaţa locală şi primul set top box TV compatibil cu tehnologia UHD din Europa de Est.

Noile set top box-uri furnizate de Telekom România vor oferi funcţii precum înregistrarea emisiunilor, crearea de liste de programe personalizate, şi vor permite achiziţia de conţinut - filme, documentare sau altele.

Grupul, care a redecorat deja peste 40 de magazine la noile standarde, va avea un singur site, un singur call center şi un singur cont în social media. Oficialii T nu au prezentat în cadrul conferinţei detalii despre oferta comercială, sau tarife, insistând însă asupra importanţei trecerii Cosmote şi Romtelecom la brandul german.

“Este un moment istoric”, pentru piaţa de comunicaţii de 3,5 miliarde de euro a României, a spus Beckers. “Rebrandingul arată cât de dedicaţi sunt acţionarii Deutsche Telekom pieţei din România”, a declarat şi Claudia Nemat, membru în boardul gigantului german pentru tehnologie şi regiunea Europa.

“Este cel mai simplu şi mai clar semn de încredere în România, de angajament şi de încredere pentru piaţa românească”, a declarat despre rebranding premierul Victor Ponta, care a participat la conferinţă. Grupul german a ales să investească în România ”cel mai important lucru - brandul”, a insistat el.

Comentarii

Ultimă oră