Sari la conținut

CCC, o companie multinațională de top care se axează pe valori umane

ccc-o-companie-multinationala-de-top-care-se-axeaza-pe-valori-umane

Pentru furnizorul de servicii de call-center Competence Call Center (CCC), începutul lunii iunie marchează o importantă mișcare strategică: deschiderea în Brașov a celui de-al doilea sediu din România.

În prezent, CCC are în jur de 400 de angajați pe piața locală, într-un centru deschis din 2007 la București. Noul sediu din Brașov se va deschide oficial la 1 iunie și îsi propune să angajeze 100 de oameni pentru început. În acest sens, CCC desfășoară o amplă campanie de recrutare prin care vizează tinerii pasionați de comunicare, care sunt vorbitori avansați de germană și engleză, italiană și franceză, dar și angajați pentru departamentele de HR, IT sau echipele financiare.

Silviu Suditu este unul dintre membrii de bază ai echipei CCC din Bucuresti.  Din 2008 el se ocupă de sesiunile introductive de formare şi de cursurile de perfecţionare continuă, la care participă cei 400 de angajaţi CCC din România. A început pe o poziție de agent, iar 2 ani mai târziu a fost promovat în funcția de Training Manager and Quality Optimizer, poziție pentru care s-a pregătit încă din facultate.

”În 2008 am început să lucrez în CCC, pe un job de agent. Am venit în București să îmi continui studiile printr-un program de master și îmi căutam de lucru. Experiența pe care am avut-o ca agent mi-a schimbat perspectiva despre serviciile cu clienții, dar și felul în care îmi oganizam viața de zi cu zi. Am descoperit că procesul de comunicare este cheia tuturor interacțiunilor cu clienții. Această perioadă m-a pregătit pentru următorul pas din carieră, pentru că începând din 2010 sunt Training Manager and Quality Optimizer la CCC și urmăresc permanent principiul fundamental al CCC – calitatea. Pe lângă trainingurile speciale pe diferite proiecte, țin și traininguri de Comunicare, Vânzări, Train the Trainer, Coach the Coach, Leadership și Project Management pentru toți angajații din CCC. Aceste cursuri ne ajută să devenim o echipă din ce în ce mai puternică, care activează într-un mediu de evoluție continuă, un mediu fertil, care își sprijină toți angajații să se dezvolte permanent în cadrul companiei.

CCC investește constant în dezvoltarea echipei sale. De aceea, CCC a gândit un program de training și de educație continuă pentru angajații săi, pe care l-au numit CCC Campus. Acest program este împărțit în trei categorii și este structurat pe mai multe module de dezvoltare:

  • Academia CCC este destinată pentru toți angajații și cuprinde cursuri pentru noii angajați, cum ar fi: Comunicarea bazată pe contact channel, incoming and outgoing sales și cursuri customizate pe nevoi punctuale cum ar fi Customer Experience, Positive Wording, Complaint Handling sau Sales Effectiveness.
  • Colegiul CCC este un sistem de educare gândit pentru echipe și project management, care cuprinde domenii precum: Leadership trainings, Coach the Coach, Train the Trainer, Decision making, Conflict Management.
  • Universitatea CCC este destinată  nivelelor managerial și administrativ.

Competence Call Center este o companie multinațională de top care se axează pe valori umane și asigură un mediu modern, conceput pentru creștere deopotrivă personală, cât și profesională.

Silviu Suditu este doar unul dintre angajații CCC care a beneficiat și contribuit la dezvoltarea CCC Campus. În 2012, în cadrul galei anuale de decernare a premiilor din industria de Contact Center – Contact Center Awards, locul unde se premiază cele mai bune call-center-uri, proiecte şi cei mai buni profesionişti din branşă, Silviu Suditu a fost recompensat cu distincția de Best Trainer Award.

Faptul că am primit acest premiu mi-a dat încredere că munca pe care o depun dă rezultate și că am o contribuție importantă la dezvoltarea echipei CCC. După câștigarea premiului Best Trainer Award am continuat să fac aceleași lucruri, dar motivația și încrederea în mine au crescut. Îmi place foarte mult să lucrez cu oamenii din CCC și să-i văd cum se dezvoltă. Unul dintre lucrurile cele mai grozave la job-ul meu este echipa. Avem o echipă formată din tineri inteligenți și plini de energie pozitivă, iar acest lucru transformă locul de muncă într-un loc distractiv, care îți înveselește ziua. Ăsta este un alt motiv pentru care îmi place să lucrez la CCC, pentru că sunt repartizați oamenii potriviți la locul potrivit” a declarat Silviu Suditu.

CCC este este unul dintre cei mai importanți furnizori internaționali de outsourcing și furnizează soluții de customer service în 13 filiale din 8 țări, în 28 de limbi străine.

Competence Call Center asteaptă CV-uri pentru formarea echipei din noul sediu care se va deschide în Brașov pe jobs.brasov@yourccc.com.  Puteți afla mai multe informații despre posturile disponibile și telefonic, apelând gratuit la linia specială 0800 800 297, în intervalul orar 08:00-18:00.

Comentarii

Ultimă oră