Sari la conținut

Caravana „Managementul Destinațiilor: Online şi Offline ”, la Brașov

caravana-managementul-destinatiilor-online-si-offline-la-brasov

Autoritatea Națională pentru Turism, în parteneriat cu Google România, organizează astăzi conferința „Managementul Destinațiilor: Online şi Offline ”.


  Evenimentul se va desfăşura în Brașov, începand cu ora 10.30, în Sala de Conferințe Dale Carnegie, în incinta Hotelului Kronwell, de pe Bdul Gării nr.7.

În cadrul conferinţei, se va prezenta viziunea Autorității Naționale pentru Turism cu privire la înființarea Organizațiilor de Management al Destinațiilor (OMD), care vor contribui la creșterea competitivității destinatiilor din punct de vedere turistic și nu numai.

Partenerul Google România, va face cunoscute oportunitățile pe care le oferă instrumentele de marketing online și va contura profilul călătorului digital.

În cadrul evenimentului vor fi prezentate și modele de bune practici în dezvoltarea și promovarea unor destinații turistice autohtone.

La eveniment vor participa reprezentanți ai autorităților publice locale, centrelor de informare turistică, instituțiilor culturale, mediului academic, agenți economici membri ai Camerei de Comerț și Industrie, asociațiilor de dezvoltare și promovare turistică, asociațiilor patronale și federațiilor din turism, organizațiilor non-guvernamentale cu activitate în domeniul turismului, precum și presa locală.

Caravana este un proiect inițiat de Autoritatea Națională pentru Turism și susținut de Google România.

Caravana „Managementul Destinațiilor: Online şi Offline” şi-a propus să străbată în perioada 19 septembrie – 3 noiembrie 2016, orașe importante pentru turismul din România: Constanța, Târgu Jiu, Timișoara, Brăila, Brașov, Cluj-Napoca, Suceava și București.

Autoritatea Națională pentru Turism derulează Caravana „Managementul Destinațiilor: Online şi Offline ”, proiect susținut de Google Romania, cu scopul de a pune în valoare oportunitățile pe care le oferă instrumentele de marketing online pentru dezvoltarea conceptului de management integrat al calității unei destinații turistice, de a contura profilul călătorului digital și de a prezenta viziunea Autorității Naționale pentru Turism cu privire la înființarea Organizațiilor de Management al Destinației.

Comentarii

Ultimă oră