Sari la conținut

Braşovenii de la Allview şi-au fixat în acest an ca ţintă 25% din piaţa locală a tabletelor şi 1,5% din cea a smartphoneurilor, valori ce le-ar aduce şi o creştere a cifrei de afaceri la peste 2,5 milioane de euro.
Compania Visual Fan din Braşov, care comercializează sub brand-ul propriu Allview produse electronice precum telefoane mobile, tablete, televizoare şi DVD-Playere, estimează pentru acest an o creştere a cifrei de afaceri de peste 20%, avans susţinut în primul rând de extinderea pe pieţele externe, dar şi de cererea tot mai mare de tablete pe piaţa internă.
La nivelul anului trecut, compania Visual Fan care deţine brand-ul Allview a înregistrat o cifră de afaceri de aproape 2,1 milioane de euro şi un profit net de 51.000 de euro, potrivit datelor Ministerului Finanţelor, faţă de aproape 2,2 mil. euro cifră de afaceri şi 47.000 de euro profit net în 2010. El a subliniat că produsele Allview sunt asamblate în China, în timp ce în România se lucrează la partea de software şi la cea de proiectare.

Comentarii

Ultimă oră