Sari la conținut

Numărul unic de urgenţă 112 a fost apelat de 12,5 milioane de ori în perioada ianuarie-august, din care 73,3% au fost apeluri false, situaţie care afectează buna desfăşurare a activităţii acestui serviciu, a declarat directorul general al Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, Marcel Opriş. "Practic, 9,19 milioane de apeluri sunt false, iar 3,34 milioane sunt reale. Serviciul 112 este foarte bine cunoscut în rândul populaţiei, care ştie la ce este util, dar, în acelaşi timp, datele statistice privind situaţia apelurilor reflectă gradul de educaţie şi comportamentul cetăţenilor acestei ţări", a adăugat Opriş, potrivit Mediafax. Din totalul apelurilor reale, aproape un milion au vizat Poliţia, iar peste două milioane Ambulanţa, potrivit datelor STS. Operat de STS, serviciul de urgenţă 112 a fost lansat la nivel naţional în aprilie 2005, în urma unei investiţii de 40 milioane de euro. Serviciul 112 are peste 700 de angajaţi, din care circa 600 sunt operatoare.

Comentarii

Ultimă oră