Urmează o perioadă cu multe mese bogate, de aceea trebuie să înveţi să reduci consecinţele. Îţi dăm câteva trucuri rapide care te vor ajuta să scapi de disconfortul digestiv.

Bea ceai de ghimbir

Încă din Antichitate, chinezii au constatat beneficiile acestui condiment. Ghimbirul te scapă de durerea de stomac, diaree şi greaţă. Dacă ai mâncat prea mult şi vrei să previi apariţia arsurilor gastrice, taie 1 cm de rădăcină de ghimbir, dă-l prin răzătoare şi lasă-l să fiarbă 5 minute. Dacă ghimbirul este organic, nici nu trebuie să îi cureţi coaja.

Fă exerciţii

Exerciţiile de întindere a muşchilor abdominali îmbunătăţesc circulaţia către organe şi stimulează digestia. Stai în genunchi şi apleacă-te uşor, astfel încât bustul tău să fie paralel cu podeaua. Sprijină-te în mâini şi înconvoaie-ţi coloana înspre tavan, ţinând capul în jos. Lasă-ţi, apoi, trunchiul în jos, privind în sus. Revin-o la o poziţie normală, apoi repetă mişcare de 3-5 ori.

Bea tinctură de bitter

Ai auzit de bitter în cocktail-uri, dar ştiai că este un ingredient minune şi pentru sistemul digestiv. Ia câte o linguriţă de tinctură de bitter ori amestecă aceeaşi cantitate cu apă minerală şi consumă băutura după masă. Citește continuarea pe unica.ro