Sari la conținut
tot-mai-multe-rebransari

Din ce în ce mai mulţi braşoveni se rebranşează la sistemul centralizat de încălzire. Pentru a-i stimula pe oameni să reintre în reţeaua de energie termică a oraşului, Tetkron lucrează gratuit. Nu doar braşovenii redevin clienţii furnizorului de apă caldă şi căldură, ci şi firmele din municipiu vor să încheie contracte cu Tetkon. Sunt peste o sută de astfel de solicitări venite din partea agenţilor economici. Primăria Braşov, prin Tetkron desfăşoară o campanie de rebranşare a braşovenilor la sistemul centralizat de energie termică. Conform strategiei de termoficare realizată de administraţia locală cu ajutorul specialiştilor de la furnizorul de servicii de încălzire, facturile celor care sunt în reţea ar putea fi cu 40% mai mici decât ale braşovenilor care au centrale termice individuale. „Există cereri de rebranşări. Pe toate noi le înregistrăm şi încercăm să le “atacăm” atât din punct de vedere tehnic cât şi economic. Cererile care vin, conform legii, trebuie să deţină 50% plus unu dintre loocatari trebuie să opteze pentru sistemul centralizat – acestea au prioritate”, a declarat Adrian Dinulescu, director Tetkron. Tetkron este societatea aflată în subordinea Consiliului Local Braşov, care se ocupă de producţia, transportul, distribuţia şi furnizarea energiei termice în sistem centralizat. Conducerea societăţii împreună cu administraţia publică a demarat o campanie puternică de recâştigarea încrederii vechilor clienţi, dar şi atragerea unor noi beneficiari. În ultimii ani, furnizorul de apă caldă şi căldură a făcut o serie de investiţii importante în schimbarea reţelelor pentru reducerea eficientă a pierderilor de pe reţea, diminuarea cheltuielilor de exploatare, şi, în final a preţului gigacaloriei, plătit de braşoveni. Cele mai multe cereri de rebranşare au venit din partea locuitorilor din Centrul Civic, dar şi din Răcădau – cartierul cu cea mai nouă reţea de distribuţie a energiei termice.

Comentarii

Ultimă oră