Sari la conținut

Era SUV-urilor mari ia sfârşit. Semnalul a fost dat, deja, în SUA. Creşterea preţului benzinei şi ascensiunea crossovurilor sunt principalele motive pentru care producătorii auto  îşi reorientează politica. Tendinţa se va face simţită din plin la Salonul auto de la Paris. "Cu excepţia lui Jeep Grand Cherokee, nu va mai fi conceput nici un nou SUV de dimensiuni mari. Azi, vehiculul ideal trebuie să arate ca şi cum ar fi capabil să urce pe Everest, dar să şi poate circula eficient şi lejer prin oraş”, a declarat Jeremy Anwyl, preşedintele Edmunds.com. Apărute pe piaţă acum 15 ani, crossoveruile au ajuns ca în 2006 să depăşească la vânzări SUV-urile tradiţionale. Producătorii auto şi-au reorientat deja politica de marketing şi au început să partajeze segmentul crossovurilor în trei: mic, mediu şi mare. Tendinţa este confirmată şi în România de ascensiunea Duster.

Comentarii

Ultimă oră