Sari la conținut

SCHIMBARE: Sesizări la RAT Brașov doar pe e-mail! La call center se solicită doar informații!

schimbare-sesizari-la-rat-brasov-doar-pe-email-la-call-center-se-solicita-doar-informatii

Sesizări la RAT Brașov se vor face doar pe e-mail, iar la call center-ul reecent inaugurat și pot solicita doar informații! „Ținând cont de prevederile legale referitoare la condițiile pe care trebuie să le îndeplinească o sesizare pentru a putea fi înregistrată și soluționată, R.A.T. Brașov anunță faptul că, începând cu data de 1 februarie a.c., depunerea de sesizări ori reclamații se va putea realiza doar la adresa de e-mail comunicare@ratbv.ro, iar solicitările de informații se vor putea face doar la numărul de telefon 0368.800.600, acest demers concretinzându-se și în renunțarea comunicării prin intermediul social media”, se arată ăîb comunicatul RAT Brașov .      În ceea ce privește serviciul de informare oferit de operatorii din call-center-ul R.A.T. Brașov, trebuie menționat faptul că în aceste aproape patru săptămâni de funcționare au fost primite zilnic aproximativ 80 - 90 de apeluri sau e-mail-uri. Au fost înregistrate numeroase cereri de informații referitoare la noile titluri de călătorie, la trasee și orare, dar a fost depus și un număr semnificativ de sesizări referitoare la modul de respectare al graficelor de circulație, comportamentul unor angajați ai R.A.T. Brașov etc.

Comentarii

Ultimă oră