Sari la conținut
rcsrds-publicitate-pe-propriile-canale-tv

RCS&RDS a solicitat joi Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) aprobarea de a difuza publicitate pe propriile canale TV - Digi 24, Digi Life, Digi World, Digi Animal World, Digi Film 1. Potrivit documentaţiei primite de CNA, RCS&RDS a solicitat modificarea structurii televiziunilor pe care le deţine, prin includerea unui procent de 20% publicitate care va consta în promovarea produselor şi serviciilor de programe din portofoliul companiei, scrie economica.net. Totodată, RCS&RDS a solicitat CNA creşterea procentului de publicitate de la televiziunile Digi Sport de la 2,50% la 20%. CNA nu a dezbătut încă solicitarea. De asemenea, RCS&RDS a transmis CNA o adresă prin care a solicitat anularea/ revocarea actelor administrative prin care Consiliul a aprobat modificările de grile de programe ale UPC şi Romtelecom fără includerea programului Digi 24.

Comentarii

Ultimă oră