Sari la conținut

Modulul II:  Bio-dans sau Arta de-a trăi cu bucurie, din cadrul programului de formare „Dascăl CURCUBEU”, va avea loc intre 2-3 octombrie, la Braşov, interval: 18.00-22.00.
Modulul de Biodans are 4 sesiuni: Vitalitate, Afectivitate, Creativitate, Trascendenţă.
Obiectivul său este să activeze în fiecare din noi caracteristicile unei identităţi sănătoase: percepţia de sine ca şi creatură unică în rezonanţă cu tot ce este viu, capacitatea creativă, vitalitate, stabilitate în faţa dificultăţilor, echilibru, răspuns în feedback în faţa realităţii.
Biodansul foloseşte structura: muzică - emoţie - mişcare, activând potenţialul nostru de vitalitate, plăcere, afectivitate, creativitate şi sensul de comuniune cu ceilalţi şi cu mediul înconjurător.  Identitatea ni se dezvăluie în oglida celorlalte identităţi prin întîlnirea, comuniunea şi relaţia cu ceilalţi.
Biodansul (Dansul Vieţii) este un sistem de integrare şi dezvoltare a potenţialului uman, de reeducare afectivă, de reînnoire existenţială şi comunicare interumană.  Muzica este limbajul universal înţeles de toţi în mod spontan. Bio-dansul după sistemul Rolando Toro este considerat o „Cale Regală”,  prin acţiunea sa directă asupra identităţii, întărind conxiunea cu viaţa, cu  sine însuşi. Socializarea prin muzică şi dans generează  bucuria de a trăi în comuniune şi armonie cu ceilalţi.
Modulul de Biodans este condus de Liliana Coşbuc, profesor formator la SCUOLA MODELLO DI BIODANZA, sistemul Rolando Toro.    
         
Înscrieri la: ibi.curcubeu@gmail.com sau la telefon 0745030325 - Anca.
Locaţia va fi comunicată participanţilor.

Pentru cei care doresc să participe la programul de formare „Dascăl CURCUBEU” anunţăm reluarea primului modul: Bio-instrumente pentru inteligența integrată – 20 şi  21 octombrie 2012, interval 9.00-18.00.
Cursul " Dascăl CURCUBEU - curs de educator holistic" este pentru educatori, învățători, profesori, diriginți, directori și toate persoanele care lucrează sau își doresc să îi inspire pe ceilalți. Accentul se pune pe oferirea de instrumente specifice, pe care profesorii să  le aplice în lucrul efectiv cu copiii, din categoria "Bio-instrumente", descrise în cadrul conceptului "Pedagogia 3000".
Principalul formator este Vasile Păun - Anghel, co-fondatorul proiectului CURCUBEU .
Cursul este structurat pe 5 module:
Modul I – Bio-instrumente pentru inteligența integrată –  20 şi  21 octombrie 2012, interval 9.00-18.00
           Modul II – Bio-dans pentru flexibilitate și bucurie – 2 şi 3 octombrie, interval 18.00-22.00
Modul III – Geometrie sacră pentru structură și focalizare – 10 ore
Modul IV – Adevăruri înalte pentru înțelepciune – 10 ore
Modul V – Acțiuni manuale pentru armonizare și echilibru – 16 ore

Contact și detalii: Anca Colăcel, co-responsabil Proiect Curcubeu Brașov
Tel. 0745030325  
Email: anca.colacel@gmail.com
http://youtu.be/HXUmoqHClhI - prezentare proiect
http://www.facebook.com/groups/proiectulcurcubeubrasov/
www.educatieholistica.com


Proiectul CURCUBEU se adresează tuturor copiilor, părinților, bunicilor și dascălilor din comunitatea brașoveană. Promovăm un set inovator, deschis și adaptabil de 10 aspecte corelate, care definesc starea de A Fi părinte/bunic sau dascăl.  Oferim un set de servicii integrate de informare, dezvoltare personală și sprijin direct printr-o educație experențială, interactivă, multi-dimensională și recreațională.
Dintre activitățile proiectului CURCUBEU detaliem:
* Cursul "Dascăl CURCUBEU", care se adresează tuturor celor care lucrează în învățământ (educatori, învățători, profesori) și tuturor persoanelor care își doresc să lucreze cu copiii, prin programele CURCUBEU. Accentul se pune pe oferirea de instrumente specifice, pe care profesorii să le aplice în lucrul efectiv cu copiii, din categoria "Bio-instrumente", descrise in cadrul conceptului "Pedagogia 3000". Primul modul va avea loc la Brașov, între 15 -16 septembrie 2012, la Centrul Cultural Reduta.
* Cursul pentru părinți și bunici este gândit cu scopul de a produce modificări în relația părinte-copil, pe 4 paliere: : fizic (elemente de nutriț, autovindecare, menținerea sănătății prin mișcare, importanța relației cu natura), mental (aici scopul principal este identificarea și modificarea cognițiilor și credințelor limitative sau distructive ale părinților, pe care aceștia le transmit copiilor, perpetuând modele disfuncționale), emoțional (identificarea și eliminarea patternurilor emoționale disfuncționale ale părinților, oferirea de instrumente pentru dezvoltarea inteligenței emoționale a copiilor), comportamental (dezvoltarea de către părinți a unor comportamente / atitudini specifice în relația cu copiii: empatie, congruența, ascultare activă etc., achiziția unor instrumente eficiente de reglare a comportamentelor copiilor) și spiritual (adevăruri înalte, principii spirituale - pentru integrarea procesului educativ într-un concept mai larg, al vieții în armonie cu natura și cu universul).
* Servicii integrate pentru comunitate: fitness holistic, consiliere, grup de suport etc.
Ne propunem să construim un model de comunitate bazată pe principii benefice şi anume: abundenţă, bucurie, putere împreună cu ceilalţi, acceptare, autenticitate, viziune şi înţelepciune punand bazele unei noi comunităţi integrată în mediu şi în armonie cu viaţa. Dorim să fim un exemplu pentru toţi oamenii cu inima şi mintea deschisă, să contribuim împreună la crearea unei comunitati armonioase  si prospere.
Scopul final al acestui proiect este de a crea comunități de părinți, bunici, dascăli și copii bucuroși.

Comentarii

Ultimă oră