În această perioadă furturile din magazine se înmulţesc. Cum recesiunea economică este departe de final hoţii devin tot mai activi şi mai îndrăzneţi.  În România nu există cifre oficiale legate de acest subiect însă în SUA valoarea produselor furate anual din magazine se ridică la 13 miliarde de dolari. În medie, o persoană este prinsă abia după ce a furat de 48 de ori, în vreme ce valoarea produselor furate este de 1.800 de dolari. Odată cu pierderea locurilor de muncă a crescut numărul celor care jefuiesc magazinele. Astfel, comparativ cu 2013, au fost prinşi 1,1 milioane de hoți, cu 7% mai mulţi decât în anul precedent. Totodată, produse în valoare de peste 138 milioane dolari au fost recuperate de la hoții reținuți în 2012, valoarea acestora fiind în creștere cu aproape 23%, față de 2011, conform ro.stiri.yahoo.com.  Printre cele mai furate produse din magazine se numără cosmeticele, testele de sarcină, aparatele de ras, bijuteriile şi lenjeriile de corp. Hoţii le preferă pentru că sunt uşor de ascuns şi, mai presus de orice, se vând cu uşurinţă pe online.

SURSA: ro.stiri.yahoo.com.