Operatorul de transport al Braşovului va derula o nouă licitaţie pentru închirierea de spaţiu publicitar prin intermediul unor televizoare montate în autobuze.

    Ca şi până acum, beneficiarul va avea 40 de minute pe parcursul unei ore pentru a difuza reclame pe aceste ecrane, alte 10 minute urmând să fie rezervate pentru informaţii oferite de RATBV şi încă 10 minute pentru informaţii de interes general.

   Reclamele vor putea fi rulate şi în funcţie de poziţia de pe GPS a mijlocului de transport în comun, astfel încât să fie promovate atât reclame, cât şi informaţii de interes, în funcţie de zonă.

   Firmele de publicitate care vor să contracteze acest serviciu vor trebui să ofere şi infrastructura necesară, respectiv televizoarele, care să aibă o diagonală de 21 de inch.

 Preţul de pornire pentru închirierea spaţiului publicitar din fiecare autobuz este de 20 de euro, iar termenul limită până la care se primesc ofertele este data de 2 iunie 2020.

    Câştigătorul licitaţiei va trebui să instaleze astfel de ecrane în minimum 100 de autobuze, maximum 130. Contractul ar urma să se desfăşoare pe o perioadă de 12 luni, ca şi în cazul înţelegerii care este valabilă în prezent cu o firmă de publicitate din Braşov.