În timp ce Lady Gaga şi casa de discuri americană Interscope se bucură că noul album, „ArtPop“, l-a detronat pe cel al rapper-ului american Eminem, clasându-se pe primul loc în topul muzical Billboard 200, site-ul examiner.com a publicat o analiză prin care sunt dezvăluite lucruri ce pun la îndoială traseul ascendent al artistei. În ultimele săptămâni Lady Gaga a atras atenţia presei în nenumărate rânduri prin promovarea intensă a celui de-al patrulea album: s-a dezbrăcat complet la finalul unui concert, a recunoscut că a devenit dependentă de marijuana după ce a suferit intervenţia chirurgicală, şi-a făcut apariţia la cele mai importante evenimente şi a îmbrăcat prima „rochie zburătoare“. Chiar dacă şi-a atins scopul, „ArtPop“ ocupând locul fruntaş în topul Billboard, site-ul examiner.com susţine că cifrele de vânzare sunt mult mai mici decât au fost pentru ultimul ei album, „Born This Way“. Mai grav este faptul că Interscope a cheltuit 25 de milioane de dolari pentru a promova noul album, de la care se aşteaptă vânzări de 250 de mii de exemplare în prima săptămână – o scădere de 75% faţă de aşteptările avute în urmă cu doi ani de la albumul „Born This Way“, după cum notează acelaşi site.

ARTICOLUL COMPLET PE: adevarul.ro
ARTICOLUL ORIGIANL: examiner.com