Campaniile publicitare lansate în acest an au atras un număr mare de vizitatori şi cumpărători la Privilegio Braşov.

Dezvoltatorul proiectului a anunţat azi ca s-au vândut toate garsonierele, precum şi apartamentele de 2 camere tip B2, C2, E2, D2, G2, K2 şi apartamentele de 3 camere tip A3, H3, I3.  
Datorită localizarii în zona centrală, precum şi calitatea superioară a finisajelor, blocul din spatele Spitalului Judeţean Braşov a atras mulţi clienţi în ultimul an. Dezvoltatorul invită persoanele care doresc să achiziţioneze apartamente cu 2,3 si 4 camere sa verifice stocul înainte pe adresa de internet www.privilegiobrasov.ro.
Cumpărătorii  au avut ocazia sa compare apartamentele vizionate cu tot ce este disponibil pe piaţa braşoveană în momentul de faţă, şi au remarcat ca acestea se încadrează exact în valorile de calitate anunţate iniţial, Privilegio Braşov fiind o clădire optimizată energetic, cu contorizare individuală şi costuri comune reduse.
„Acum suntem aproape de 75% vânzări din proiect, şi aşa cum anunţam în luna octombrie, la Târgul Imobiliar Braşov, multe din tipurile de apartamente cu 1,2 sau 3 camere erau aproape epuizate. În prezent putem anunţa ca stocul de garsoniere este finalizat, împreună cu tipurile de apartamente de 2 camere tip: B2, C2, D2, E2, G2, K2 şi de 3 camere tip: A3, H3, I3.  Mesajele campaniilor au convins cumpărătorii să viziteze apartamentele disponibile, să beneficieze de ofertele care fac achiziţia mai uşoară şi mai convenabilă, precum şi de discounturi accesibile în funcţie de configuraţia apartamentului ales. Mulţumim clienţilor care au apreciat calitatea Privilegio şi au plătit un preţ corect pentru apartamentele deja cumpărate.” – Dan Fleşariu, director general Volumetric.
Privilegio Braşov a devenit deja un nume pe harta locuinţelor de calitate din Braşov, iar cu această nouă campanie îşi consolidează reputaţia de proiect cu un înalt grad estetic şi de confort, localizat în zona centrală a Braşovului.