Sari la conținut

Google şi-a modificat logoul pentru a-l omagia pe Gioachino Rossini, la împlinirea a 220 de ani de la naşterea celebrului compozitor italian, născut într-un an bisect, 1792, anunţă Mediafax. Google a ales un logo plin de simboluri, care sărbătoreşte nu doar ziua de 29 februarie, ci şi împlinirea a 220 de ani de la naşterea compozitorului Gioachino Rossini. Întrucât anul bisect şi ziua de 29 februarie sunt asociate în tradiţiile internaţionale cu broaştele - cunoscute pentru săriturile pe care le fac pentru a se deplasa -, noul logo al Google este realizat sub forma unui desen animat, care cuprinde patru broaşte.

Noul logo al Google este inspirat şi de cea mai faimoasă operă comică a lui Gioachino Rossini - "Bărbierul din Sevilla" (compusă în 1816) -, unul dintre cele mai jucate spectacole de gen din lume. În logoul Google, una dintre broaşte cântă la pian, iar alta interpretează rolul sopranei - Rosina (care este prezentată efectuând un salt). Din noul logo nu lipseşte nici bărbierul-broască, care-l interpretează pe Figaro, iar broasca pe care o bărbiereşte este contele Almaviva.


Logoul are însă şi o altă simbolistică - la care face trimitere broasca soprană, care transmite inimioare către pianistul-broască. Tradiţia britanică spune că, dacă o femeie îl cere în căsătorie pe bărbatul iubit în ziua de 29 februarie, acesta nu îi poate refuza oferta. Dacă totuşi refuză mariajul, bărbatul va fi pedepsit. (A.M.)

Comentarii

Ultimă oră