Braşovul devine astfel „fieful“ Carrefour, în contextul în care piaţa din Bucureşti este dominată clar de belgienii de la Mega Image care au deschis aici circa 70% din totalul de peste 400 de magazine. Belgienii s-au aşezat astfel la parterul blocurilor, ocupând zone-cheie pe segmentul magazinelor de mici dimensiuni, respectiv supermarketuri şi magazine de proximitate. Belgienii au fost singurii care încă de la început şi-au concentrat atenţia pe Capitală şi împrejurimi, în timp ce restul jucătorilor au preferat o abordare naţională. Totuşi, în ultimii ani se observă că în marile oraşe se dau lupte pentru supremaţie, astfel că reţelele dezvoltă adevărate „clustere“, cum este cazul Carrefour la Braşov.
Cu un total de 18 unităţi sub mai multe formate, Carrefour controlează o treime din magazinele retailerilor străini din oraş, urmat de Mega Image şi Profi, care cumulat au mai puţine magazine.
Fii primul care posteaza un comentariu la articolul Francezii de la Carrefour controlează retailul modern la Brașov.
Nume
Comentariu