După exerciţiul cu sirene şi întâlnirea cu reprezentanţii asociaţiilor de proprietari, Serviciul Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă din cadrul Primăriei Braşov a trecut la următoarea etapă de conştientizare şi informare.

Municipalitatea va tipări 1.000 de afişe în format A3 cu privire la măsurile de siguranţă la incendiu şi cutremur și 15.000 de flyere format A5, care vor fi distribuite braşovenilor acasă.

De asemenea, vor fi realizate şi 5.000 de materiale informative în care vor fi prezentate doar măsurile ce trebuie luate în caz de inundaţii, iar prin intermediul altor 5.000 de broşuri vor fi popularizate măsurile ce trebuie luate în cazul producerii unor accidente chimice.

Primăria Braşov a lansat procedura de achiziţie privind tipărirea fluturaşilor. Valoarea contractului este estimată la suma de 8.400 lei, iar ofertele, însoţite de mostre, se vor putea depune la Centrul de Informare a Cetăţenilor din Primăria Braşov până în 26 mai.