Probabil ca nu, daca actiunile si comportamentul tau de manager se regasesc in lista de mai jos:

• Nu stii ce faci. Le oferi angajatilor leadershipul competent de care au nevoie pentru a-si atinge obiectivele? Modul in care ii manageriezi demonstreaza ca stii ce se petrece in restul organizatiei? Angajatii trebuie sa poata vedea ca obiectivele departamentului lor se incadreaza intr-un demers mai amplu, pe care aportul lor il poate duce la bun sfarsit.
• Te porti cu ei fara urma de respect. Daca le-o si arati, le ranesti sentimentele si le diminuezi increderea in sine si perceptia de sine. Asa nu le vei castiga niciodata respectul. Daca ii intrerupi, le denigrezi ideile, le ignori aportul, esti condescendent, ii privesti de sus si ii critici pe nedrept, angajatii se vor simti jigniti si te vor considera lipsit de consideratie.
• Doar tu contezi la locul de munca. Esti centrul lumii angajatilor? Totul incepe si se termina cu tine? Formulezi obiective pentru angajati in asa fel incat rezultatele lor sa te puna intr-o lumina buna? Ii critici pentru greseli care te fac pe tine sa dai prost in ochii sefilor?
• Esti neprofesionist. Te comporti irational, egoist si manipulativ cu angajatii? Te gandesti la sentimentele lor si la impactul deciziilor tale asupra muncii lor? Barfesti un angajat la urechea unui coleg din acelasi departament?

Citeste mai mult pe cariereonline.ro