Luni, 15 iunie 2020, a avut loc deschiderea celui mai nou magazin Enzo Bertini, în Coresi Shopping Resort Brașov.


Deschiderea e fost marcată printr-un eveniment restrâns la care au luat parte influnceri, bloggeri de fashion și lifestyle, personalități ale lumii mondene din Brașov și reprezentanți ai presei locale.


Toți cei prezenți la eveniment au putut benefecia de sfaturi profesioniste în ceea ce privește styling-ul și au aflat care sunt cele mai cool și hot noutăți din lumea modei.


Enzo Bertini este un multibrand dedicat în exclusivitate articolelor de încălțăminte și marochinărie. Magazinul deschis în Brașov este cel de al cincilea al companiei, după cele deschise în București, ClujNapoca și Oradea.


Mix-ul de branduri propus pieței prin intermediul rețelei Enzo Bertini ține cont de criterii precum design, calitate, recognosciabilitate și confort. La fel de important în selectarea brand-urilor este și criteriul de “affordable luxury”. Astfel, colecțiile disponibile în magazinul Enzo Bertini sunt de la mărci precum: PREMIATA, KARL LAGERFELD, JOHN RICHMOND,CK CALVIN KLEIN, NAPAPIJRI, ROBERTO CAVALLI, GANT, GUESS, PUMA, ASICS, BLAUER, APEPAZZA, BIKKEMBERGS, DKNY, STEVE MADDEN, dar și ENZO BERTINI reușind să integreze cu succes, atât cele mai actuale tendințe în materie de design cat și o extremă atenție acordată detaliilor și manufacturării lor.


Consecința sine qua non, colecția magazinelor Enzo Bertini, dezvăluie un univers versatil, adaptabil unor stiluri personale multiple, fun, real și, mai ales, autentic.

 

Despre companie

 

Enzo Bertini este marcă a companiei Benvenuti care a fost înființată în anul 2004, fiind, în prezent, unul dintre cei mai importanți retaileri de încâlțăminte și marochinărie, din România.


Compania operează in prezent o retea totală de 52 de magazine sub brand-ul Benvenuti și 5 magazine multibrand Enzo Bertini, situate în București, Cluj Napoca, Oradea și Brașov.


De-a lungul celor 16 ani de activitate, compania Benvenuti s-a implicat în multiple acțiuni sociale și a inițiat și derulat campanii de marketing care au constituit un adevarat pionierat în domeniul de activitate al companiei. Dintre acestea amintim: “Benvenuti îți deschide porțile Romei”, “Benvenuti te încalță cu un BMW SERIA 3” sau: “Alege-ți perechea norocoasă”.


Totodată, expansiunea și longevitatea companiei Benvenuti se datorează modului extrem de serios și atent în care este înțeles actul vânzării, în totalitatea lui, atât în ceea ce privește calitatea produselor comercializate cât și în ceea ce privește nivelul serviciilor oferite de către întreg personalul companiei.