Consiliul Judeţean Braşov este primul for deliberativ judeţean din România, care implementează un sistem digital integrat. În prezent, implementarea se apropie de sfârşit. 80% din sistemul informatic a fost recepționat, iar în această perioadă se desfăşoară sesiunile de instruire cu angajații CJ. Sistemul a fost achiziţionat în baza unui proiect cu finanţare europeană în valoare de peste 3,7 milioane de lei, accesat de CJ Braşov.

 

Acesta propune o abordare integrată, respectiv eliminarea într-o proporţie cât mai mare cu putinţă a documentelor pe hârtie.Pentru folosirea sistemului, utilizatorii trebuie să fie familiarizaţi cu email-ul și cu platforme de mesagerie socială (ceea ce majoritatea știu deja – respectiv outlook, gmail, yahoo, whatsapp, messenger etc).Un alt avantaj al sistemului este acela că înrolarea utilizatorilor persoane fizice și juridice private este gratuită, ceea ce va facilita transparența și viteza de comunicare în relația cu Consiliul Judeţean Braşov.