Romtelecom şi Cosmote vor funcţiona sub brandul “T”, iar rebrandingul se va face până în toamnă. Consiliul de administraţie al Romtelecom ar aprobat rebrandingul companiei sub un brand al gigantului german Deutsche Telekom, rebrandingul urmând să se facă pentru ambele mărci ale companiei, Romtelecom şi  Cosmote, potrivit unor surse citate de Ziarul Financiar. Reprezentanţii statului roman din Consiliul de Administraţie al Romtelecom ar fi aprobat deja rebrandingul, potrivit ZF. Romtelecom şi Cosmpote vor fi rebranduite sub brandul “T”. Statul mai deţine 46% din capitalul Romtelecom, iar Deutsche Telekom deţine controlul grupului grecesc OTE, care are pachetul majoritar de acţiuni al Romtelecom. Termenul estimat pentru finalizarea operaţiunii ar fi 12 septembrie. Potrivit unor informaţii vehiculate de HotNews, costul total al rebrandingului ar fi de 40 de milioane de euro. Solicitaţi de economica.net, reprezentanţii Romtelecom au spus doar că va urma o declaraţie de presă a companiei. Reprezentanţii Ministerului Comunicaţiilor au spus şi ei că va urma un statement al instituţiei