Sari la conținut

Conducerea hotelului cu probleme din Poiana Braşov dă vina pe un angajat

conducerea-hotelului-cu-probleme-din-poiana-brasov-da-vina-pe-un-angajat

Conducerea executivă a Hotelului  de cinci stele din Poiana Brasov, unde au fost descoperite o serie de nereguli de către inspectorii OPC, reacţionează. Reprezentanţii unităţii de cazare spun că incidentul priveşte în fapt neglijenţa unui angajat al complexului care a depozitat anumite produse alimentare nedestinate consumului public. Mai mult, unitatea unde au fost constatate nereguli le este folosită doar ocazional la anumite evenimente, iar în această perioadă nu era organizat niciun eveniment. Reprezentanţii firmei îşi doresc să remedieze cât mai repede deficienţele, au recunoscut că au greşit şi au spus că persoana vinovată a fost concediată. De asemenea, reprezentanţii firmei au dispus măsurile pentru igienizare, iar lucrările se vor încheia în câteva zile. Chiar dacă şi-ar putea primi înapoi autorizaţiile de funcţionare - dacă totul va fi în regulă - reprezentanţii firmei nu vor scăpa de amenzile de la Protecţia Consumatorilor, situate între 10.000 şi 50.000 de lei.

Comentarii

Ultimă oră