Au plătit câte 600 de euro ca să vadă Spania însă nu s-au ales doar cu vorbe. Mai multe braşovence şi-au ratat concediile din toamna anului trecut, din cauza unei agenţii de turism din oraş care nici până acum nu le-a trimis pe femei în vacanţă şi nici nu le-a dat banii înapoi. Au primit în schimb amânări din partea reprezentanţilor agenţiei. Clientele s-au dus din nou la sediul firmei, împreună cu inspectorii de la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorului şi s-au ales cu o nouă promisiune: săptămâna aceasta vă vom returna banii, plus un bonus din partea agenţiei. Doamnele au ajuns să-şi planifice excursia la o agenţie din Braşov, după ce o altă clientă le-a recomandat serviciile fără cusur ale firmei. Aşa că femeile nu au mai stat pe gânduri şi anul trecut în august se pregăteau de Spania şi se gândeau  la vacanţa de 12 zile care le aştepta. După ce au plătit integral cei 599 de euro de persoană, excursia s-a amânat cu două săptămâni din cauza numărului prea mic de turişti înscrişi, după care s-a anulat. „Excursia a fost programată pentru anul trecut, nu pentru anul acesta. Banii li se vor restitui integral, plus un bonus din partea firmei, începând de săptămâna aceasta” a declarat  Mihaela Creţu, agent de turism. „Ştiţi foarte bine că răspunsul acesta îl primim de fiecare dată şi săptămâna viitoare e de 6 luni, au trecut 6 luni” a răspuns una dintre cliente, Mia Stoica. „Oricât de mare sau mică e suma, e a noastră. Atitudinea reprezentaţilor  arată lipsă de bună voinţă, faptul că nu s-a reuşit să se dea măcar o părticică, măcar la una dintre noi ceva”, este de părere  Roxana Neacşu, clientă. „Banii, aproximativ 500 de euro per excursie, nu au fost returnaţi, cu toate că în numeroase rânduri s-a încercat soluţionarea pe cale amiabilă a acestei probleme şi nu s-a reuşit până în momentul de faţă . Considerând că poate fi inclusiv o înşelăciune, pe lângă toate actele pe care le întocmim, noi vom sesiza şi alte organe competente în cauză”, a declarat Sorin Susanu, comisar şef la Comisariatul Regional pentru Protecţia Consumatorului. În tot acest timp, în agenţie erau şi clienţi mulţumiţi de serviciile firmei. Reprezentanţii Comisariatului Regional pentru Protecţia Consumatorului au precizat că agenţia de turism riscă o amendă de până la 30 de mii de lei şi că are la dispoziţie o săptămână să îndeplinească măsurile impuse de corpul de control, inclusiv să returneze banii clientelor care nu au mai plecat în excursie. Dacă acest lucru nu se va întâmpla, agenţiei i se poate suspenda activitatea, au precizat inspectorii.